FAQ Werknemers

Veelgestelde vragen

Antwoorden op veel gestelde vragen vind je hieronder, we hebben ze in de FAQ op een rij gezet.

1.  Hoe kan ik mij aanmelden voor Qragt?
Wil jij je aanmelden bij Qragt? Leuk! Dat kan via deze pagina. 

2. Ik heb de bevestiging e-mail van Qragt niet ontvangen.
Na je aanmelding op Qragt ontvang je een e-mail van ons ter bevestiging. Heb je deze niet gekregen? Kijk dan eerst in je spambox / map met ongewenste e-mail. 
Voeg Qragt dan ook direct toe als veilige afzender en je ontvangt onze nieuwe mailtjes voortaan in je inbox. Zit de e-mail ook niet in je spambox? En je weet zeker dat je Qragt op dit e-mail adres gebruikt? Neem dan contact met ons op via info@qragt.nl, dan kijken we het voor je na in het systeem.

3. Hoe kan ik mij afmelden voor Qragt?
Als je je af wilt melden voor onze e-mails, dan kan dit via de afmeldlink onderaan de nieuwsbrief. Als je helemaal wilt stoppen met Qragt en ook niet meer de half jaarlijkse balanstest wilt doen, dan kun je je via MijnQragt afmelden. Log hierop in, ga naar ‘mijnqragt’ en ga dan naar ‘lidmaatschap’. Op deze plek kun je via de button je lidmaatschap beëindigen.

4. Hebben jullie wachttijden?
Je kunt in principe op Qragt direct met de aanbevelingen aan de slag!

5. Ik krijg de melding bij het inloggen dat de gegevens niet bekend zijn.
Zodra je een foutmelding krijgt bij het inloggen op Qragt adviseren wij je om eerst even de pagina te vernieuwen. Helpt dit niet, dan kun je het beste een nieuw wachtwoord aan via 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail met het verzoek om een nieuw wachtwoord in te stellen. Deze e-mail ontvang je, mits je staat ingeschreven bij Qragt. 

Heb je je nog niet aangemeld voor Qragt? Doe dat dan eerst via deze pagina. Heb je geen e-mail ontvangen, ook niet in je spambox?
Neem dan contact met ons op via info@qragt.nl of bel tijdens kantoordagen naar 088 - 045 01 20.

6. Wat doet Qragt met mijn gegevens?
Alles wat je deelt met Qragt, blijft bij Qragt. Zonder expliciete toestemming van jou wordt er nooit privacy gevoelige informatie (zoals je balanstest) gedeeld met iemand anders. Onze bedrijfsvoering is zodanig ingericht dat je er als (toekomstig) gebruiker van onze diensten zeker van kan zijn dat de persoonsgegevens die je met ons deelt in veilige handen zijn. Wij verwerken je gegevens alleen voor de doeleinden waarvoor deze noodzakelijk zijn. Onze systemen en processen zijn beveiligd om te voorkomen dat je gegevens gebruikt worden voor andere doeleinden dan waarvoor deze bedoeld zijn. We werken met cookies. Die zorgen er voor dat er onthouden wordt wat je bijvoorbeeld op een formulier invult, en deze van stap 1 tot stap 3 doorgegeven worden en verstuurd kunnen worden. En dat je wordt herkend op de website als je opnieuw wilt inloggen. Daardoor werkt de site het fijnste. Omdat wij ook regelmatig kijken hoe onze website presteert en bijvoorbeeld welke pagina’s nu het meest bekeken worden, leren we welke thema’s jullie het meeste aanspreken en hoe de site verbeterd kan worden. Om dit te kunnen realiseren staan er ook Google Analytics cookies op de site. Die zijn geanonimiseerd. Het valt dus nooit terug te zien wat jij, op enig moment, opgezocht hebt op Qragt.  Qragt gebruikt jouw antwoorden van de balanstest om je persoonlijke tips te geven in de rapportage. En heb je je daarna ook aangesloten op Qragt, dan kun je met je naam en e-mail adres inloggen op jouw persoonlijke leeromgeving (MijnQragt). Vanuit hier kun je ook je lidmaatschap beëindigen. We bewaren jouw gebruikersdata tot wederopzegging, of zo lang als nodig is om een coachingtraject / interventie af te maken. Voor verdere informatie over hoe Qragt omgaat met privacy kun je contact met ons opnemen, dan brengen we je in contact met onze privacy officer. 

7.Waar kan ik terecht bij vragen over een factuur?
Je kunt je gratis aansluiten op Qragt, maar binnen het platform zijn er wel mogelijkheden om zowel gratis als betaalde diensten af te nemen. Als je daarvoor kiest, ontvang je een factuur van ons. Mocht je naar aanleiding hiervan vragen hebben, neem dan contact op. Wij zullen je vraag zo snel als mogelijk behandelen. Je kunt ons ook via de beveiligde MijnQragt-omgeving een bericht sturen, maar daarbij is het niet mogelijk een attachment mee te sturen, wat juist bij een factuur wel wenselijk is. Daarom adviseren we je om ons voor deze vragen altijd te mailen.




Voor vragen of advies bel met Qragt

088 - 045 01 20